Siitä huolimatta tänään vierähti plantaasilla vielä 7 tuntia mansikoiden ja vadelmien keräämisessä. Ne kaikki ostettiin onneksi suoraan kotoa. Huomenna ei tarvitse lähteä torille, varsinkin kun myyntihenkilökunta, eli kuopus, lähti Turkuun Down by the laituriin. Pitkästä aikaa on edessä vapaa viikonloppu, jonka voikin käyttää kotipihalla puuhasteluun, tai ainakin haaveiluun.
Vielä voi nauttia ihanista kesäaamuista, jos jaksaa herätä vaikkapa viideltä, silloin on aamu tällainen


Loppukesän merkkinä myös vadelmat alkavat kypsyä

ja kanervien kukinta on parhaimmillaan

Tänään oli ihan pakko mennä lähimetsään, eli takapihalle, mehiläisten ja kimalaisten sekaan keräämään kanervia. Anteeksi vain pörriäiset, että vein teiltä makoisat kanervankukat.

Niistä tuli sitten tällainen kranssi oveen


Ruusa nauttii olostaan kukkalaatikossa

Kehäkukan terälehdet näyttävät olevan sikinsokin...

..mutta osaa se vaan aueta oikeassa järjestyksessä :)

..ja kesäilta näyttää tällaiselta


